Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 18 januari 2020

Bijdrage Less Is More Challenge

Mijn tweede kaartje vandaag is de bijdrage voor de Less is More Challenge. De challenge deze keer is een enkellaags kaart te maken waarbij je je focus uit het centrum van de kaart plaatst. Dat is gelukkig voor mij niet zo ingewikkeld, want dat doe ik best vaak. De kunst is alleen om zoveel mogelijk van je kaart onbewerkt te laten. En dat dat ook voor mij wel lastig is kun je zien aan onderstaande kaarten. In eerste instantie maakte ik de lichtblauwe versie. Vond toen dat er nog een vlinder bij moest.... en toen was het effect niet-gecentreerd weg voor mijn gevoel. Dus heb ik nog maar een rode versie gemaakt. Door de kleur die er meer uitspringt dan bij de blauwe, vond ik hier de vlinder weer niet nodig. Maar geef vooral zelf je oordeel over deze kaarten. Ik ben altijd blij met een reactie. :-)



En hieronder zoals gezegd het eerste kaartje


3 opmerkingen:

  1. de rode is zeker meer sprekend, maar blauw is ook mooi, ik geloof niet dat de vlinder echt in de weg zat, maar goed ik vind ze beide erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super makes for the LIM challenge

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning flower stamp you've used! I love the stamping with these pastel colored inks, such a fresh, springy look. Thank you for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen