Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 8 juni 2019

Kleuren challenge

Een gewaagde kleurencombinatie, blauw met paars. Bij de Less is More Challenge geven zelf een paar kleurnamen op, maar omdat ik die niet heb, heb ik de kleuren die er het dichtste bij komen gebruikt. In mijn geval Balmy Blue en Gorgeous Grape.
Het kaartje heeft heel wat voeten in de aarde gehad voor mij. Eerst maakte ik een kaartje dat ik niet echt geweldig vond. Ik miste denk ik iets, dus toen heb ik een tweede gemaakt. Toen ik het wilde posten zag ik dat niet de juiste tint paars had, en dus heb ik een derde kaartje gemaakt. Dat is mijns inziens ook het beste kaartje dat ik uiteindelijk wist te fabrieken. :-)



5 opmerkingen:

  1. This is such a fab way to use those delicate colours for the LIM challenge

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and design using our challenge colours! Thanks for joining us at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor de kleuren challenge, ik vond het moeilijk, maar nu snap ik niet eens meer waarom als ik al die mooie dingen zie die iedereen heeft gemaakt...hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really pretty and a great way to use the colours Lynne x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute CAS card! Our colors look amazing, the hearts really pop from the all white space. Very beautiful. Thanks for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen