Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 8 mei 2019

Home to root

Vandaag is het de 2de woensdag van de maand en komen mijn twee knutselvriendinnen weer. Omdat ze het leuk vinden speciale modellen van kaarten te maken, maakte ik dit voorbeeld dat we vanmiddag gaan maken.
Ik kwam van dit kaartje een filmpje tegen op YouTube en heb dit tijdens het filmpje mee zitten maken (elke keer even het filmpje op pauze gezet) en gelijk ook de beschrijving genoteerd, zodat de dames dit na vanmiddag ook thuis nog eens kunnen proberen. Uiteraard kunnen ze dan zelf een afdrukje kiezen, maar ik koos voor de set Home to root omdat dit ook in het filmpje gebruikt werd en ik die ook in huis heb.


Zo is het kaartje als het dicht gevouwen is:


Zo maak je het dan open, en ...


Dan kun je op de binnenkant je boodschap voor de ontvanger schrijven.


Daarna schuif je het kaartje weer dicht en past het in een gewone envelop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten