Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 11 maart 2019

Veel geluk

Ik wilde weer eens een zoveel mogelijk witte kaart maken. Ik nam een stukje wishper white en bestempelde dat met de Butterfly Gala. Dat deed ik met Versamark en dat emboste ik met irridesent embossingpoeder. Dat droogt bij verhitting met je heattool doorzichtig op maar wel met een glittertje erin. Dit voorzag ik van een lief blauw lintje en het geheel plakte ik op een ander stuk wishper white dat net een fractie groter is. Dit plakte ik op de witte basiskaart. Vervolgens emboste ik met witte embossingpoeder de tekst op een reepje zwart cardstock en plakte dit eveneens op de kaart. Daarop nog een paar lovertjes in de vorm van hartjes en zo had ik een mooie (huwelijks-) kaart.



1 opmerking:

  1. Prachtige trouwkaart, heel elegant. Je leeuw horoscoop kaart is super, heel leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen