Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 12 maart 2019

Een bijzonder gevouwen kaart

Ik kwam op YouTube een hele leuk kaart tegen die ze een W-folded card noemen. Ik vond dit zo leuk dat ik deze (min of meer) heb nagemaakt. Toen ik deze klaar had, heb ik hem samen met twee vriendinnen ook gemaakt, zodat ook zij weer een nieuw idee hadden voor hun kaarten.
Ik gebruikte het gave designpapier met de ruitjes uit de voorjaarscatalogus van SU op de buitenkant en op de vierkantjes binnen in. Het designpapier aan de binnenkant is wat ik nog had liggen van heel lang geleden. Maar het voldoet nog prima dus waarom zou ik het weggooien?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten