Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 28 augustus 2018

Lift Challenge is weer van start gegaan

Het heeft een tijdje stil gelegen met de diverse challenges (vanwege vakanties) maar vandaag is de Lift Challenge weer van start gegaan. Het te liften kaartje moet een schudkaart zijn en hij moet CAS zijn. De dames hebben leuke voorbeelden gemaakt, en ik heb zojuist mijn bijdrage ook gemaakt. Hieronder zie je wat ik ervan gemaakt heb.
Op de foto lijkt het net of de sterretjes in het schudgedeelte roze en blauw zijn, maar dat is de weerschijn vanuit de hoek van het maken van de foto. In werkelijkheid zijn de sterretjes zilver en blauw. Een geboortekaartje voor een jongetje dus. Die had ik toch nog nodig dus ik heb het e.a. met elkaar gecombineerd.


En voor de volledigheid hieronder nog even het te liften kaartje. En grappige is dat ik dit kaartje al eens gepind had op Pinterest omdat ik dit zo leuk vind.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en ja, ik weet hoe dat gaat met dingen die glimmen en foto's maken. Mooi gedaan, Ankie en wat ben je snel! Fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart Ankie. Mooi gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schattig geboortekaartje gemaakt, zo'n leuke combinatie die ster met de baby. Gaaffff.
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig geworden je kaartje. De tekst is ook leuk erbij. Je bent weer snel ;-)
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen