Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 21 juli 2018

Een knuffel met een vouw in het midden

Deze week is het thema "strepen" bij de Less is More Challenge op een enkel laags kaartje.  Het toeval wil dat mijn kleinzoon van 6, gisteren graag een piratenkaartje wilde maken. Daarvoor ben ik aan het zoeken gegaan in mijn niet-SU stempels omdat ik wist dat ik er van Magnolia een paar had. Hij heeft zich er vrolijk mee uitgeleefd, maar daardoor lagen die vandaag nog voor het grijpen. En toen ik de challenge las van de LIM hoefde ik ook niet lang na te denken. Ik stempelde mijn afdrukje met Memento en kleurde dit in met Copics. Een Nederlandse tekst uit de set Recht uit het Hart (die is dan weer wel van SU) maakt het geheel af.
Hoewel ik eigenlijk al jaren niets meer doe met die Magnolia stempels was het eigenlijk heel leuk om daar weer eens wat mee te doen.


4 opmerkingen:

  1. Aww, I just love your magnolia sailor

    Happy Saturday

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een liefje, een leuke zo met die strepen voor de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang geleden dat ik een magnoliatje zag...en dit is zo een hele leuke!! Geniet van het weekend en hou het çool'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card! I love the nautical color palette and the doodled frame looks really amazing. Gives this card a very unique look. Thanks for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen