Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 19 maart 2018

Bijdrage DCL challenge

Gisteren is bij de Dutch Card Lovers Challenge weer een nieuwe challenge van start gegaan. Het thema is OVER THE EDGE, of te wel: stempelen over de rand.
Nu maakte vorige week op bestelling een paar kaarten waarbij ik toevallig ook over the edge stempeld had. Die kaarten had ik nog niet laten zien, maar daar kan ik er nu mooi een van mee laten doen bij deze challenge.


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Ankie, wat een mooie bloemen! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die bloemen, stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ankie. Een hele mooie bloemen stempel en schitterend gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Ankie, ook prachtig ingekleurd. Bedankt voor je deelname. ;)

    BeantwoordenVerwijderen