Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 1 juli 2017

Showers of happiness

En als afsluiting van de reeks baby kaartjes maakte ik een cadeautje voor een zwangere collega. Ik nam hiervoor ook weer een scrapling van Crumbcake cardstock. Vouwde dit net niet helemaal in het midden en vouwde het onderste randje dat overbleef naar voren. Dit zette ik op de uiterste rand vast met een nietje. Ik nam weer het O so Succulent dsp en plakte dit op de voorkant. Ik stempelde het babietje uit de Moon Baby set, kleurde die in met de nieuwe kleur Lemon Lime Twist en Crumbcake en plakte dit op het dsp. De tekst onder het babietje gestempeld en rondom de baby wat bewegingslijntjes gemaakt.



Aan de binnenkant verstopte ik een paar sokjes, wit met een mooi Crumbcake randje.


Het geheel gezellig ingepakt in folie zodat het nog wel zichtbaar is maar schoon blijft en met een labelstans nog een label gemaakt, voorzien van hetzelfde dsp en een tekst. Nog een paar sterretjes erop en klaar is het cadeautje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten