Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 8 juli 2017

Ik kom langzaamaan weer op gang

Na een emotievolle week (de begrafenis van mijn moeder, het beginnen met opruimen van haar huis en het huwelijk van mijn schoonzusje en zwager) ben ik vandaag weer even gaan zitten voor een kaartje.
Het is mijn bijdrage voor de Less is More Challenge van deze week: een enkellaags kaartje, maar dit mag geen witte kaart zijn. Deze challenge is een samenwerking met AAA cards challenge en wil je in aanmerking komen voor een evt. prijs dan moet je kaartje bij beide gelinkt zijn.
Ik heb gekozen voor een craftkleurige kaart en daar heb ik een leuk afdrukje op gestempeld. Vervolgens heb ik dit met potlood ingekleurd.



9 opmerkingen:

  1. Oei Ankie...wat heftig allemaal.....gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
    Dat is een heel gemis he.
    Nu ben je druk met van alles te regelen en straks komt de leegte....heel veel sterkte!
    Je laat een mooie kaart zien....knap hoor!
    Groetjes en nogmaals sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sorry to hear about the loss of your Mum ankie and no doubt your sister's marriage in the same week was a difficult celebration. I'm delighted to see you found time to enter our challenge this week at Less is More. What a Spectacular image and coloured to perfection on the Kraft card. Please ensure you also link up at AAA cards if you haven't already done so to be eligible for the prize. Thanks for playing with us and sending condolences to you and the family too. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sorry to read of your loss, but your LIM/AAA card is just lovely

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. My deepest sympathy for the loss of your mother. I admire your strength for coming and playing with us this week. Your card is beautiful and what a great colouring too ! A fabulous take on the combined challenge ! Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More this week !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love that image. the colouring looks fabulous on the kraft cardstock. Thanks for playing at AAA Cards. Sorry to hear of your loss, sending my condolences and you take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moeilijke tijd voor jou, met triest en mooi nieuws. Veel sterkte in deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cool card! Stunning! Sorry about your loss, take care! Thanks for joining AAA Cards! Hugs Åsa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wishing you strength to get through these tough times. Happy you took a time-out for you. Coloring is so therapeutic. Your card is colored beautifully. Thank you for sharing with us at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So sorry to hear your sad news, my thoughts are with you at this difficult time, Ankie. And thank you so much for taking the time to enter this week. That is a wonderful image you've chosen to colour on kraft, and a great masculine design too.
    Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    BeantwoordenVerwijderen