Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 15 maart 2017

Hello Spring

Een beetje later deze week dan gebruikelijk maar hierbij alsnog mijn bijdrage voor de Less is More Challenge. Ik had helaas wat internetproblemen vandaar dit kaartje nog niet geplaatst kon worden. (de andere kaartjes van deze week stonden gelukkig al voorgeprogrammeerd zodat dat wel gewoon doorliep. Ondertussen is e.a. weer voor een groot deel hersteld).
Deze week vragen ze een enkellaags kaart en daar moet je blaadjes op verwerken. Ik heb gekozen voor de varenbladeren uit de Butterfly Basic. De vlinders komen uit de Papillion Potpouri en die kleurde ik in met de markers.




5 opmerkingen:

  1. These fern stamps look beautiful, Ankie! I love the variation in tones in your stamping and the pop of colour from the butterflies look great. Thank you for playing along with us at Less is More this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so lovely, Ankie! What gorgeous fern stamps, and the butterflies add the perfect pop of colour and movement. Beautiful! Thanks for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje, ik krijg hierdoor weer wat inspiratie, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A little later than usual Ankie but so worth the wait. A stunning one layer card and wonderful leaves there. A perfect leafy scene! Thanks for playing along with us at Less is More this week. x

    BeantwoordenVerwijderen