Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 10 maart 2017

Bijdrage Liftchallenge

Wat een leuke uitdaging weer bij de Liftchallenge. De keer is de te liften kaart een kaart gemaakt van windowsheet, ook wel bekend als overheadsheet. Nu kon ik nergens mijn windowsheets meer vinden, maar gelukkig kon Maaike me aan een vel helpen. Ik heb het A4 tje doormidden gesneden en toen gevouwen tot een kaart van A5 model. De voorkant van de kaart heb ik geëmbost met een mooi bloemenpatroon. De kleuren heb ik ook maar meteen gelift zodat het meteen duidelijk is dat het liftkaart is. Ik heb gebruik gemaakt van de bij uit de Dragonfly Dreams set en de stampertjes uit de Avant Garden set als achtergrond bloemetjes. Het is echt weer eens iets heel anders. Overigens lijkt mijn kaartje scheef bij het gekleurde deel maar dat is niet zo. Dat lijkt zo omdat de kaart openstaat.


En hieronder de kaart die je moet liften deze keer:

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie lift, goed idee om te embossen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die embossing op je sheet en een mooi lift is hetgeworfen, Ankie. Dank je wel voor het meedoen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi subtiel detail zijn de embossing bloemen in de sheet. De kleine hommeltjes passen er perfect bij, krijg zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende lift, prachtig uitgewerkt Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lift kaart.
    Mooi met de bijtjes.
    Leuk gedaan hoor!
    Ik ga er zo ook voor zitten.
    Groetjes en fijne zondag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoe je alles hebt gecombineerd. Bijtjes blijf ik altijd leuk vinden. Mooie lift geworden, en dank je wel weer voor het meedoen Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen