Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 25 februari 2017

Happy birthday whishes

Mijn tweede post van vandaag is mijn bijdrage voor de Less is More. Deze week mag je een schets volgen. Iets wat ik altijd erg leuk vind om te doen. Het helpt je echt om weer iets leuks te maken.
Ik heb een rand gemaakt met de Bordering Blooms en die ingekleurd met markes. Vervolgens met de Avant Garde (uit de Sale-a-Bration folder) stempelde ik de bloem en stanste die uit met de Stitched Framelits Dies. Omdat het witte vlak wel heel erg wit werd op dat felle groen heb ik met de Gorgeous Crunch wat spetters gemaakt maar dan heel licht zodat ze echt op de achtergrond blijven maar waardoor de kaart toch een wat zachtere uitstraling krijgt.


En hieronder nog even de schets voor de volledigheid

6 opmerkingen:

  1. So pretty, loving the floral image, who is it by please?

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful and feminine card Ankie. Those florals are so pretty and the ones in a line look like a delicate flower climbing along a trellis. Great interpretation of the sketch. Thanks so much for joining us at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this, Ankie! It's so incredibly pretty and very elegant with the floral stamping and delicate splatters. Gorgeous! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ipv strepen de speelse bloemenrand achter de cirkel hebt gezet; apart en mooi! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, die spettertjes maken het helemaal af. De kaart die je bij Maaike maakte is ook mooi geworden, leuk al die reepjes vanonder de cirkel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superb take on the sketch Ankie, such pretty colours and I love your delicate splatters on the front panel. A delightful birthday card and thanks for playing along with us at Less is More this week. x

    BeantwoordenVerwijderen