Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 november 2016

Stars and stripes

Mijn tweede challengekaart is voor de Dutch Card Lovers Challenge. Hier worden sterren en strepen op je kaart gevraagd. Verder mag je het zelf invullen als er maar duidelijk sterren en strepen op je kaart voor komen.
Ik maakte er een mannenkaartje van. Met het mooie designpapier van Stampin'up maakte ik de achtergrond en plakte daar twee verschillende soorten washitape op. Vervolgens stempelde ik de mooie auto uit de Guy Greetings set, evenals de tekst. De auto stanste ik vervolgens uit met een sterrenstans, en plakte ik verhoogd op de kaart. De tekst knipte ik in het model van een bannertje en plakte dit links bovenaan de kaart. En linksonder nog drie kleine sterretjes om het grote gestreepte vlak iets te breken.


7 opmerkingen:

  1. Prachtige sterren en strepen kaart Ankie....ik heb hem net klaar voor morgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ankie...
    ps... vlgs mij moet het een Kerstkaart zijn met sterren en strepen:)))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, je hebt gelijk. Even overheen gelezen. Dat komt omdat ik ook helemaal niets heb met kerstkaarten maken. Ik stuur nl. geen zelfgemaakte kerstkaarten omdat wij vanwege onze zaak altijd voorgedrukte kaarten hebben. Bedankt voor je alertheid.

      Verwijderen
  3. Hoi Ankie, je hebt de vergissing al ontdekt zie ik. Het is overigens wel een hele leuke kaart.
    Er is nog tijd genoeg om opnieuw te beginnen dus we zien je kerstkaart graag tegemoet.... Groetjes Ellen (DCL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evengoed een mooie kaart, misschien vind je nog ergens tijd om nogmaals mee te doen met de DCL?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een heel leuke kaart, al is 't dan geen kerstkaart.... Mooi gedaan Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen