Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 12 november 2016

Gefeliciteerd

Ook nu weer een felicitatiekaartje maar dan in herfststijl. Wederom gemaakt met de Vintage Leaves set en het eerder al bewerkte aquarelpapier. Ik had nog wat tags liggen die uit een kant en klaar pakket kwamen en heb daar het gestreepte achtergrondje mee gemaakt. Daarop de bij elkaar gebonden bladeren geplakt. De tekst komt uit de Nederlandstalige set Recht uit het hart en die stempelde ik met behulp van de Stamp-a-majic precies op de lijntjes. Uitermate geschikt kaartje voor een man dacht ik zo.


2 opmerkingen:

  1. Zeker geschikt voor een man!! Ik vind het idee om de blaadjes bij elkaar te binden echt wel leuk! Geen bosje bloemen maar een bosje blad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card Ankie, love those pretty Autumn leaves ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen