Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 november 2016

Congratulations

Ik loop wat achter met mijn challengekaartjes omdat ik het afgelopen weekend twee kleinkinderen te logeren heb gehad. Heel gezellig, maar daardoor geen tijd voor de kaartjes. Dus na een twee avonden knutselen vandaag de inhaalslag op mijn blog.
Het eerste kaartje dat ik wil laten zien is die voor de Less is More challenge. Deze week moet je de emboss resist technique gebruiken. Dat is dus embossen in combinatie met aquarel. Ik heb gekozen voor een geboortekaartje voor een meisje. Eerst heb ik het ooievaartje uit de Sweetest Gift set met Versamark gestempeld op aquarelpapier en daarna met crystal clear embossingpoeder bewerkt. Toen met de waterbrush en paarse inkt de achtergrond "gewassen" en daarna het kaartje nog voorzien van spetters door de waterbrush extra water te geven en er daarna boven het kaartje op te tikken zodat de spetters zich verspreiden over het papier. De tekst die ik gebruikt heb, komt ook uit de set Sweetest Gift.


4 opmerkingen:

  1. Such a delicate and elegant take on our resist challenge Ankie, beautiful crisp stamping and a beautiful colour choice. Thanks so much for playing along at Less is More with us. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty Ankie! What a beautiful colour scheme with the lilac and pink, so soft and appealing. It's a fab card and a great way of using the emboss resist technique. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card Ankie! The delicate splatters really help to draw your eye into the main image. The colours are so very pretty and delicate - just perfect for a baby card.Thanks so much for joining us at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen