Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 14 november 2016

Boeken / literatuur

Dat is het thema van de Less is More challenge van deze week. Omdat ik zelf niets kon vinden wat hiermee te maken had, ben ik even bij mijn vriendin Maaike gaan vragen en zij had een schattig stempeltje van een kindje op een stapel boeken dat zijn boek aan het lezen is. Geweldig. Zij heeft het kaartje al gezien en vond het ook te leuk. En het moest deze keer ook weer een enkellaags kaart zijn.


5 opmerkingen:

  1. This looks great, Ankie! I love the sweet image, and your hand drawn border and rounded corners really are the perfect finishing touch. Fabulous! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is just so cute Ankie and what a perfect image ... lucky your friend had the perfect stamp! Beautifully coloured and loving the doodled border too. As always thanks for playing along with us at Less is More. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute little card! Just perfect for the challenge. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful sentiment and the perfect stamp for our challenge. Great doodled frame too.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen