Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 2 november 2016

Bijdrage Dutch Card Lovers Challenge

Mijn tweede kaart van vandaag is de bijdrage voor de Dutch Card Lovers Challenge. Dit keer mag je je laten inspireren door een herfstfoto en/of de woorden die op de foto staan.
Ik heb geprobeerd om de warme kleuren die de herfst met zich meebrengt - ook op de foto - te vangen in mijn kaart.


Als basiskaart nam ik een mooie warme gele cardstock. Daarop een vel roestbruin cardstock dat ik eerst bewerkte met een embossingfolder. Daarna ging ik er nog met een sponsje overheen om de opliggende boomstammetjes wat donkerder te maken. De blaadjes stempelde ik met de Vintage Leaves en stanste ik uit met de bijpassende framelits. De vogel komt uit de set An open heart en kleurde ik in met behulp van de blenderpens. Uit groen cardstock stanste ik nog een grasrandje zodat de vogel op de grond zit en niet zomaar "zweeft" op het tafereeltje.

En nog even de foto die als inspiratie moet dienen:

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ankie! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk herfstig kaartje met inderdaad prachtige warme kleuren. Goed sfeertje, gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond en prachtige kaart, Ankie! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen