Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 22 oktober 2016

Let it snow

Acryl of vellum op je kaart gebruiken, dat is het thema van Less is More deze week. Ik ben aan de slag gegaan met wat restantjes die nog op mijn bureau lagen en die ik eigenlijk moest opruimen. Dus in plaats van opgeruimd zijn ze nu verwerkt op mijn kaartje.
Ik heb gebruik gemaakt van sterretjes vellum. Daarop heb ik met witte embossingpoeder de tekst gestempeld. De tekst komt overigens uit de Snow Place set. Ik had ook nog een uitgeponst deel van een afdrukje uit de Happy Scene set liggen en die heb voor dit kaartje gebruikt. Eerst heb ik met de blenderpens wat zachte kleurtjes aangebracht op de bodem en een lucht gecreëerd met een beetje frosty uitstraling. Het geheel plakte ik op een basiskaart in de kleur Pale Plum.
En ook nadrukkelijk verder niets toegevoegd omdat er nogmaals met klem werd gevraagd om het Clean and Simple te houden.


8 opmerkingen:

  1. What a beautiful serene colour choice here Ankie and a stunning Winter card. Thanks for playing along at Less is More this week. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great idea to use the vellum for the snowy background! A lovely card:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Ankie! The snowy vellum background looks gorgeous behind the winter scene, really subtle and evocative. Thanks so much for sharing at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous colour choice and a great snowy backdrop for your winter scene focal point.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart! En dat is alvast van je tafel opgeruimd, niet dan? :) Wel een heel mooie manier van opruimen... Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terrific card...so soft and pretty. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty! Love the look of the soft snowfall vellum!

    BeantwoordenVerwijderen