Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 10 september 2016

Een huwelijksfelicitatie

Vandaag vindt de huwelijksvoltrekking plaats van een jong stel bij ons uit de kerk. Ik heb hun trouwkaart gezien en wilde daar een zgn. antwoordkaartje op maken. Nu was hun kaart heel vol met tekst en geen plaatjes dus dat werd een hele uitdaging.
Daarom ben ik wel uit gegaan van de letters, maar vooral van de kleurencombinatie. Ik stempelde hun namen in Smokey Slate. Als een soort van & tekentje gebruikte ik een stempel van twee ringen en stempelde die in goudkleur. De basiskaart is gewoon wit en daarop heb ik een stuk donkerrood geplakt. Het witte deel met de tekst plakte ik erop, maar toen vond ik het geheel als huwelijkskaart wel erg sober. Daarom maakte ik van een stuk geëmbost wit cardstock en de Botanical Builder framelits wat bloemen. De bloemen sponste ik in Blushing Bride en rangschikte die onderaan de kaart. Toen er toch nog iets miste, maakte ik uit de Hello set de kleine rode hartjes die ik met een witte gelpen net een beetje een glimmertje mee gaf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten