Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 24 augustus 2016

Pop-up kaart

Deze tweede kaart van vandaag is een pop-up kaart. Deze maakte ik voor de Liftchallenge, maar ook voor de uitdaging van Scr@p-Cards. 
De te liften kaart is een pop-up kaart en bij Scr@p-Cards is er een bingokaart waar je een serie uit moet kiezen. Ik heb gekozen voor kant/lint - vlinder - paars.
Vooral de vlinder aan de binnenkant kostte me de nodige zweetdruppeltjes (overigens niet zo heel moeilijk bij deze temperaturen - LOL -) maar het is dan toch gelukt en ik ben tevreden met het resultaat.

Zoals je ziet heb ik de vlinder op de voorkant door laten lopen op de achterzijde.



En voor de volledigheid hieronder de te liften kaart:


Je ziet ik heb zowel de pop-up als de vlinder aangehouden om te liften.

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig gedaan Ankie!! Super bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vlinder op je mooie kaart Ankie, dank voor je deelname aan onze Scr@pcards-BINGO-Challenge!

    xx Irene (SCC-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee vliegen in één klap Ankie. En voor de bingo challenge heb je een mooi rijtje uitgekozen en de vlinder vind ik echt prachtig in je pop-up kaart! Mooie tekst stempel ook trouwens, bedankt voor je mooie inzending naar Scr@p-Cards!
    Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vlinder op zowel je buiten- als binnenkant, kan me wel voorstellen dat die even lastig was om te poppen ;) Prachtige kaart is het, en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, prachtige vlinder! Je bent weer snel Ankie ;-)
    Heel erg leuk dat je er weer bij bent, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie
    Wat een prachtige kaart met die mooie vlinder en helemaal leuk dat het een pop-up kaart is, ziet er best ingewikkeld uit.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen