Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 27 augustus 2016

Kalenderbladen september en oktober

Ik ben er bijna. Hier zijn de volgende twee kalenderbladen. Dit keer de maanden september en oktober.


De maand september kan nog wel eens een paar mooie nazomerdagen geven, vandaar dat ik de set Moonlake heb gebruikt voor dit blad. Maar omdat we dan toch ook al wel zachtjes aan richting herfst gaan heb ik wat dwarrelende blaadjes gestempeld.


De maand oktober werd (misschien nu nog wel) altijd wijnmaand genoemd. Dus vandaar de keuze voor deze druiventros uit de Market Fresh set. Het label van de stempel is standaard voorzien van de tekst Thanks a bunch maar dat vond ik niet zo geslaagd om dit blad. Daarom heb ik er een tekst gestempeld en met een banner framelit uitgestanst en er overheen geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten