Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 15 augustus 2016

Ik ben er weer!

Hoi allemaal, ik ben weer terug hoor. Na een heerlijke vakantie in Hattem, de geboorte van onze kleindochter Lydia gaan we het gewone leven weer zoetjesaan oppakken. Manlief begint vandaag, ik heb nog een week vrij om nog bij te springen als oppasoma.
Ik heb jullie al heel lang geleden een sneakpeak laten zien van iets dat ik aan het maken was voor de cadeaumand voor de baby, en aangezien die er is, en alle cadeautjes zo'n beetje zijn uitgepakt kan ik nu wel laten zien wat ik maakte.

Om te beginnen haakte ik van vrolijk gemêleerde wol een dekentje zodat de baby lekker warm op de arm meegenomen kan worden of in de box gelegd.


En ik breide een lief klein vestje. En in meisjeskleuren want ik wist al dat het een meisje zou zijn. Dat is dan wel weer handig tegenwoordig. Dat was in de tijd dat ik zwanger was nog niet mogelijk.


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!!!!
    Ja , nu weten ze wat het wordt een jongen of een meisje !
    In mijn tijd ook niet !
    Was wel spannend !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen