Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 22 augustus 2016

Geboortefelicitatie

En dan zit de vakantie er vandaag echt helemaal op. Vorige week had ik nog vrij (terwijl mijn man alweer aan het werk was) maar vandaag moet ik er toch ook echt weer aan geloven. Ben benieuwd wat ik aantref na drie weken afwezigheid....

Ter ere van de geboorte van onze kleindochter Lydia op 5 augustus jl. maakte ik dit kaartje om onze zoon en schoondochter (en Mattias en Joanna) te feliciteren met de geboorte.
Aangezien ik met vakantie was (vandaar de andere achtergrond op de foto) maar wel een Watercolor whishes kit bij me had, ben ik met de materialen uit de box aan de gang gegaan en maakte dit kaartje. Gelukkig had ik wel de Nederlandstalige set Recht uit het hart meegenomen, omdat ik nu eenmaal graag Hollandse teksten gebruik. En dat kwam meteen goed van pas.


4 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje!! Ik hoop dat je eerste werkdag mee valt, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ankie!
    Ben net volger van je geworden....en ik maar denken dat ik dat allang was!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie, wat een lieve kaart heb je gemaakt. Mooi afgewerkt met dat bloemetje. Ik hoop dat je eerste werkdag weer meegevallen is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen