Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 11 maart 2016

86 !!

Dat is de mooie leeftijd die mijn moeder vandaag mag bereiken. Uiteraard wilde ik daar een speciaal kaartje voor maken. En ik wilde daarbij heel graag de Number of Years gebruiken. Dat vind ik zo'n gave set, en dan met name de bijpassende framelits. Dus die waren mijn startpunt van het kaartje. Met zilverkleurig glitterpapier stanste ik eerst het getal 86. En vandaar uit ben ik gaan bouwen met designpapier en stempels.


Van designpapier maakt ik met de envelop punchboard eerst een envelop, waarvan ik een korte zijde afknipte. Zodoende kreeg ik een zakje. Dit versierde ik met een strikje, wat cirkels en de cijfers 86.
Verrvolgens maakte ik er een tag/kaartje in.


Deze tag bestempelde ik met de Butterfly Basics en met de Nederlandse tekst uit de set Er is er één jarig (SU). Een mooi kantje door de bovenkant van de tag, en wat pareltjes op de vlindertjes maken het af.
Ik ben benieuwd wat de jarige er zelf van vindt :-)

1 opmerking:

  1. Als eerste gefeliciteerd met je moeder, wat een mooie leeftijd. Wat een leuke envelop met prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Je kaart voor de liftchallenge is ook heel mooi geworden.
    Leuk die tutorial over het inkleuren, moet ik echt nog eens gaan leren. De elandkaart vind ik prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen