Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 20 februari 2016

Swapjes

Vandaag hebben we een vriendinnen-stempel-dag en daarom maakte ik voor de meiden een swapje. Ik vond dit idee op Pinterest en de basis daarvan heb ik "gekopieerd" maar daarna heb ik met de Grateful Bunch wat bloemen en takken gestempeld. Deze kleurde ik in met mijn SU markers. De bloemen plakte ik er verhoogd op met dimensionals en met wat gekleurde pareltjes maakte ik het geheel af.
Nu had ik er bewust een extra gemaakt, maar toen ik vorige week vrijdag de laatste hand aan deze cadeautjes legde, was onze kleinzoon (4 jr) hier en die stond meteen helemaal verliefd ernaar te kijken. "Oma", vroeg hij, "heb jij daar lekker chocolaatjes ingedaan?" "Ja jongen, dat heb ik".  "Ohh, oma, wil jij voor mij zo'n cadeautje inpakken en mag ik die dan hebben?" "Wat ga je er dan mee doen ?"vroeg ik. Wat denk je dat het antwoord was: "die wil ik aan mijn mama geven want die is zoooooooooooo lief". Tja en dan smelt je toch meteen? Dus je raadt het al, dat extra exemplaar nam hij aan het eind van de dag mee en zou die vanavond aan mama geven.


Overigens koos hij die met het gele, rode en blauwe bloemetje (die links onderin), want mama houdt zo verschillende kleurtjes....

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous project Ankie. Enjoy the weekend!

    Love and hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie swapjes. Zo'n lieve vraag van je kleinzoon kan je natuurlijk niet weerstaan, zo schattig.
    Je laatste valentijnskaart is prachtig, wat een mooie bloem.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen