Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 13 februari 2016

One layer card include a stem

Mijn tweede kaart van vandaag is voor de Less is More challenge.  Deze keer weer een eenlaagskaart en daarbij moet je ook een "stam" verwerken.
Met het schattige vogeltje op het stukje tak uit de Moon Lake van SU kom ik volgens mij goed in de buurt. Ik kleurde het plaatje in met de blenderpens en de standaard SU inkten. Een prikrandje voor de afwerking langs de kaart. De tekst komt van Het Stempel Atelier in Dordrecht.
Ik was nl. bezig met het maken van kaarten voor de komende bazaar in de kerk op 12 maart en heb dit kaartje meteen ingezet voor deze challenge.


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekst en stempel ! Heel mooi ingekleurd ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst op een stijlvolle kaart !
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moi elegante kaart en tekst, goed gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Ankie! En wat een toepasselijke tekst voor een kerkbazaar-kaart (is dat een woord?) Wens jou ook een heel fijn weekend! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend!! wat een mooie stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie stempel en prachtig ingekleurd. Mooie tekst ook.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab card! The stitched border is so effective and the colouring is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a real sweetie Ankie!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card! Love the sweet bird!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful and serene card Ankie. Perfect one layer and Thanks for playing along this week at Less is More.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card, such a gorgeous image, love your border too. Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a very pretty image and card Ankie.
    Thanks so much for joining us for one layer week
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen