Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 24 februari 2016

Just saying hello

Dit kaartje is voor de Less is More challenge van afgelopen zaterdag. Omdat ik zaterdag een knutseldag had met vriendinnen en zondag en maandag op onze kleinzoon moest passen, kwam ik er niet eerder aan toe om mijn kaartje te maken. Maar vanochtend na het boodschappen doen heb ik even tijd gemaakt om de challenges van het afgelopen weekend bij te freubelen.
Deze keer moest je wat reliëf aan je kaart toevoegen. En hoe doe je dat sneller en mooier dan met een embossingmal. Ik heb een oudje uit de kast gehaald waar ook het woord Friend op voorkomt omdat ik die bij dit plaatje vond passen.


8 opmerkingen:

  1. This is so sweet! And I love the embossing folder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a lovely card Ankie. What sweet little birds and I really like the way you have separated the embossing folder. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card, love those little birds. Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute image and the embossed background looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute images Ankie and loving the clever embossed BG. All works perfectly and thanks for sharing at Less is More this week.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met die schattige vogeltjes!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a sweetie...love this two little birdies!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry to be so late commenting, what a sweet texture card Ankie!
    Thanks for joining our challenge
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen