Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 4 januari 2016

Van harte gefeliciteerd

Vandaag een kaartje met sterren. Dat is nl. het thema van de SU-per challenge van deze week. Nu was ik al een paar dagen in de weer met achtergrondstempels en daar was dit een van de kaartjes van. Kan ie mooi meedoen met deze uitdaging.
De stempels komen uit de Perpetual Birthday Calendar.


De basiskaart is Strawberry Slush. De inktkleuren zijn eveneens Strawberry Slush, gecombineerd met Rizz Razzleberry en Summer Starfruit. De grote tekst is uit de set Er is er één jarig en die is gestempeld op een afdrukje in Pink Pirouette van de achtergrondstempel uit de Happy Watercolor.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk met al die sterretjes ! Daarmee waant de jarige zich meteen in de 7de hemel :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUper leuke kaart Ankie !

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend vrolijk kaartje Ankie! Erg leuk gedaan, bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je weer meegedaan heb met de SU-per Challenge Ankie. En wat een leuke kaart . Dank je wel groetjes Jolan Meurs

    BeantwoordenVerwijderen