Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 januari 2016

Kleurenuitdaging SU-per challenge

Vandaag is het zaterdag en dus staat er weer een nieuwe uitdaging online van de SU-per Challenges. Opnieuw een combinatie die ik zelf niet bedacht zou hebben, maar een met een geweldig effect.
De kleuren van deze keer zijn Whisper White, Blushing Bride en Island Indigo. Helaas heb ik deze laatste kleur niet in mijn bezit, maar ik heb een kleur genomen die daar voor mij er het dichts bijkomt en dat is Lost Lagoon.
Ik heb een oudere achtergrondstempel gepakt (Off the Grid). Die heb ik met Lost Lagoon (eerst twee keer afgestempeld op een kladje) en die midden op het whisper white gezet. Met Blushing Bride wat spetters gestempeld (ook eerst op een kladje afgestempeld om de kleur te temperen) met de Gorgeous Cruch.
Toen met eveneens met Lost Lagoon de tekst gestempeld (Big Day) en die met de labelpons uitgeponst. Met Blushing Bride cardstock nogmaals een label geponst en die door midden geknipt en achter het labeltje geplakt.
Met de Petite Petals heb ik drie Blushing Bride bloemetjes gestempeld. Met Lost Lagoon heb ik de bloemblaadjes gestempeld uit de set Garden in Bloom.
Het whisper white nog voorzien van een prikrandje en toen gemat op een stuk Blushing Bride cardstock. Dit heb ik weer op de basiskaart in de kleur Lost Lagoon geplakt.
Drie sequins in de kleur Lost Lagoon op de hartjes van de bloemen en daarop nog een klein rhinesteentje.


En ik was het nog bijna vergeten maar hieronder nog even de kleurenkaart.

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! Je was er wel heel snel bij! Haha, bedankt weer voor je deelname bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, leuk het prikrandje en mooie kleurencombinatie.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zoet kaartje heb je gemaakt, leuk ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje. De off the grid blijft geweldig. Bedankt weer voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een superleuk kaartje van gemaakt!
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen