Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 2 januari 2016

Hello there,

Een nieuw jaar, en ook meteen weer de nieuwe challenge van Less is More. Zij willen graag neutrale kleuren zien op je CAS kaart.
Dat moet niet zo moeilijk zijn toch?

Ik heb gekozen voor een grotere tekststempel uit de set Hello There. De kleine achtergrondstempeltjes komen uit de Perpetual Birthday Calendar.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Close to cocoa, Tip Top Taupe en Crumbcake.

En ik heb de kaart voorzien van een prikrandje.


9 opmerkingen:

  1. Smashing, love the font of your sentiment

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very clean and simple card and perfectly balanced! I really like this!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de challenge al voorbij komen, ik ga er straks mee aan de slag !
    Heel mooi kaartje ! Ik hou wel van neutrals !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very clean and simple!
    Love it!
    I have started a challenge blog and our first challenge is up!! Do stop by and play!!
    We have awesome prizes to give away...
    A Rs.1000/- voucher from A1 Craft Supply and a $25 Voucher from Winnie and Walter!

    So, do drop by at
    Paru's Card Making challenges

    paruscardmakingchallenges.blogspot.com/2016/01/welcome.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fantastic collection of stamping with neutrals Ankie and just shows they can still be pretty. Great work. Thanks for playing along in our new year challenge at Less is More. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fabulous Anke, the colours are just terrific and I love the design!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy New Year Ankie !
    What a classy card, love your sentiment font
    Thank you so much for joining us
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great stamping and placement, Ankie.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen