Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 januari 2016

Forever begins today

Tja, en dat is helemaal als het gaat om de SU-per challenges. Die hebben vandaag de echt aller-aller-laatste challenge. Snif.... Ik ga het zeker missen. Nu moet ik een andere manier vinden om mijn tijd voor deze challenge te gaan vullen voortaan.
Het mooie van het meedoen met een challenge is o.a.. dat er veel meer mensen op je blog langs komen om te kijken, dan wanneer je een post plaatst zonder challenge eraan. Jammer want ik vind het zo gaaf om anderen te laten zien wat ik maak en hopelijk daarmee ook weer inspiratie te geven.

Lieve mensen van de SU-per challenges, bedankt voor alle tijd en energie jullie in dit blog hebben gestopt. Ook bedankt voor al die keren dat ik in de top drie kwam te staan. Het heeft mij altijd veel plezier gebracht om de uitdagingen aan te gaan en heb er zeker ook veel van geleerd. En ook het besef gegeven dat anderen die creaties ook kunnen waarderen.

Vandaag is het begin van alles, ook van een leven zonder SU-per challenge. Dat is de boodschap van en de gedachte achter dit kaartje.
Het ga jullie goed in alle opzichten en ik probeer jullie via jullie eigen blogs zoveel mogelijk te blijven volgen.


Ik heb gebruik gemaakt van mijn favoriete kleuren. De diverse blauw en blauw/groen tinten. Pool Party, Bermuda Bay, Coastal Cabana en Night of Navy. De achtergrond heb ik gemaakt met de juist vanochtend ontvangen nieuwe stempelset Timeless Textures. De tekst is uit de Suite Sayings. Dit heb ik gecombineerd met de oude set Stippled Blossoms. En eveneens vanochtend binnen gekregen: de Wink of Stella. Wat is dat gaaf spul. Ik ben altijd nogal van een klein glinsteringetje op de kaart en dat gaat nu SUper makkelijk. Helaas is het op de foto niet goed te zien maar de gestippelde donkerblauwe delen op de roos zijn met dit spul bewerkt.

10 opmerkingen:

  1. Mooie woorden en een ontzettend mooi kaartje. Bedankt voor alle keren dat je hebt meegedaan met de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor alle keren dat je meegedaan hebt aan de SU-per Challenge. Enne, deze kaart is echt een Beauty!!!!
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SU-permooie kaart Ankie, zowel de bloem als de achtergrond zijn prachtig gestempeld. Mooie kleuren zeg..wauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gezegd Ankie. Dank je wel voor alle kaartjes die je gemaakt hebt van onze Challenges. groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie woorden en een heel mooi kaartje Ankie. Bedankt voor al die keren dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie chique kaart Ankie! In een woord Geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi die grote bloem
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig kaartje geworden, Ankie. Jij bedankt voor je trouwe deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor het meedoen met de laatste SU-per Challenge (en je trouwe bijdragen hiervoor) en je lieve woorden! Je sluit wel af met een prachtige kaart! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen