Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 9 januari 2016

Eén kaart, twee challenges

De challenge van Less is More van deze week is een enkellaags kaart met het thema flourish, en het thema van de SU-per challenge is een kleurenuitdaging. Ik heb beide challenges dit keer samengevoegd tot één kaart omdat ik eigenlijk geen tijd heb om te knutselen. Vandaar.

De cirkel had ik ooit bewaard en was een "afvalstukje" uit de Daydream Medaillons en heb ik gestempeld in Smokey Slate. De bloemtak komt uit de set Hopeful Thoughts en is gestempeld in Soft Sky en Lost Lagoon.
De tekst komt uit de Nederlandstalige set "Koop Je Eigen Geschenk".


En voor de volledigheid de gewenste kleuren van de SU-per challenge:

10 opmerkingen:

  1. This is lovely and great idea to combine the colours of the other challenge too, best of luck

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely Ankie, the delicate colours match the lovely stamp so well!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi CAS kaartje. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superbly delicate colours and a gorgeous flourishing challenge combo Ankie. thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soft and pretty flourish Ankie, this looks super!
    Thank you so much for your entry
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful flourish card....well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzetten leuke kaart weer Ankie! Heel mooi CAS, bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This design is so pretty in these colours, lovely card.
    Sorry I'm so late visiting!
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen