Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 9 december 2015

Verjaardagstijd

Mattias
We zitten deze feestmaand ook weer volop in de verjaardagen. Afgelopen zondag was onze kleinzoon Mattias jarig en werd 5 jaar. Hij kreeg een hele stoere kaart met een boefje stempel. Dit kaartje had ik al eerder geplaatst. Dus het klopt als het je bekend voor komt.



Joël
En vandaag is Joël jarig en wordt 4. Dat betekent dat deze oma op vrijdagochtend niet meer hoeft op te passen omdat hij vanaf morgen naar de basisschool mag. Om af te kicken komt hij 's middags nog wel want het eerste jaar heeft hij alleen 's ochtends school op vrijdag.
Een tijdje terug vroeg hij me om een kaartje te maken voor zijn verjaardag met een ballon met een mandje waar een beertje in zit. Zoiets had hij op Pinterest gezien toen ik daar zat te kijken. Ik heb hem nog laten nadenken of hij toch niet liever een Minionskaart had, maar nee, ik moest een ballon maken met een beertje. En dan moet ik ook echt niet iets anders maken, want hij vergeet echt niks.
Dus ... 


Schoonpapa
En dan is vandaag ook mijn schoonvader jarig . En hij kreeg het kaartje dat ik laatst maakte voor de Cards en Scrap challenge, dus ook dit kaartje heb je eerder gezien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten