Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 november 2015

Fire!!

Nee hoor, niets aan het handje, geen brand hier gelukkig, maar het is het thema van Less is More van deze week. Ik heb me laten inspireren door de bladerpracht van de afgelopen weken, want met heel die verscheidenheid aan kleuren leek het soms net alsof bomen in brand stonden. Met behulp van de BigDiez heb ik met heel dun papier (ik had helaas geen maskerpapier meer) heb ik het blad uitgestanst. Dit heb ik op mijn kaartje gelegd en gesponst in de kleuren Summer Sun, Tangelo Twist, Real Red en Cherry Cobbler. Toen het masker eraf gehaald en met geel nog wat "schaduw" gesponst om de gloed van het vuur weer te geven. En aangezien ik vanochtend het verzoek kreeg om een sterkte kaartje te maken heb ik deze tekst op het blad gestempeld. Voor de chiqueheid van het kaartje de hoeken nog afgerond en drie kleine rhinestones op het blad.


15 opmerkingen:

  1. Gorgeous fire colours, have a lovely weekend, sweetie!

    Love and hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurgebruik, heel mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colors...and a great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Ankie and beautiful firey autumn colours.
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, the colouring of the leaf so rich XOXO Zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful fire coloured leaf Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW! A stunning blend of colours Ankie ... your leaf is literally 'on fire'
    Love it and perfect work, thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ankie, hele mooie kaart heb je gemaakt, sereen.
    Ik heb eindelijk ook nog eens kunnen meedoen en heb me net zoals jij laten inspireren door het prachtige dikke blader deken dat hier in onze tuin ligt.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous effect Ankie!
    What a super range of fiery shades you used!
    Brilliant card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Ankie, love the leaf and the fiery colours ☺ Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Ankie, love the leaf and the fiery colours ☺ Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely inky mixture Ankie, your leaf is beautiful!
    Thank you for joining us
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die rhinestones maken je mooie blad helemaal af! Gave kleuren zijn dit toch... Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the vibrancy of the colours in your masked leaf.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen