Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 21 oktober 2015

There's snow place like home

Mijn tweede kaartje van vandaag is de bijdrage voor de Liftchallenge. Daar moet je echt even gaan kijken. De te liften kaart is zo leuk, maar de voorbeelden van de DT leden zijn ook echt niet te versmaden. Ik werd er in elk geval heel blij van.


En hieronder zie je nog het te liften kaartje.

5 opmerkingen:

  1. En weer zo snel ben je! Leuke lift in deze winterse setting. Vrolijk sneeuwpopje, en mooie sneeuwsterren. Vellum past er goed bij! Dank je wel weer voor je inzending voor de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking Ankie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke liftchallenge heb je weer gemaakt. Leuk met de sneeuwpop. Je layout met pinguins is ook leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse kleurtjes en wat een leuke embossing. De sterren en het sneeuwpopje zijn gaaf hierop.Het rode strikje van zijn dasje geeft pit! Dank voor het meeliften, Ankie.

    BeantwoordenVerwijderen