Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 2 oktober 2015

Kleurenuitdaging bij de SU-per challenges

Een kleurenuitdaging bij de SU-per challenge. Een combinatie die je zelf niet zo snel zou bedenken volgens mij, maar toch wel heel leuk. Basic Grey, Pumpkin Pie en Rose Red.
Nu heb ik helaas geen Rose Red in huis dus ik heb gekozen voor Melon Mambo omdat dat uit mijn voorraad er het beste bij komt.



De tekst en het ballonnejte komen uit de set Balloon Bash en de stippen komen uit de Celebrate Today set.
Het bannertje heb ik vast gezet met kleine nietjes, en nog wat sequins verdeeld voor de vrolijke noot op de kaart.

4 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card Ankie, love the 'bokeh' effect ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart geworden. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje Ankie. Leuk dat je meedeed aan de SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kaart echt heel leuk uitgepakt! Soms moet je het eindresultaat even voor je zien he! Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen