Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 14 oktober 2015

Cards en Scrap Challenge

Gisteren ging bij Cards en Scrap een nieuwe challenge van start. Ze willen kaartjes zien waarbij verschillende tekststempels worden gecombineerd. Uiteraard hebben ze ook wat voorbeelden gegeven ter inspiratie.
Ik had niet meteen een idee, maar door steeds even mijn hobbykamer in te lopen en te kijken wat ik heb staan, had ik het uiteindelijk toch gevonden. Maar omdat er meerdere teksten op moesten, vond ik dat het niet te druk moest worden. Ik heb daarom grotendeels voor zachte kleuren gekozen. Pistachio Pudding en Crumb Cake, met één accentkleur en wel de kleur Garden Green. En ik moet zeggen dat het eindresultaat leuker en mooier is dan ik van tevoren dacht. Dus een echte uitdaging en weer geslaagd.


6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Ankie!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart.

    Bedankt voor je deelname bij C&S.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooie kaart Ankie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van heel rustige kaarten en deze is prachtig. Mooie stempels ook, die je hebt gebruikt.
    groetjes,
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk!
    Gezellig dat je meedoet met onze kaartenuitdaging.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je kaart heel erg mooi geworden! Erg leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij de challenge van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen