Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 24 oktober 2015

Bundle of joy

Mijn kaartje voor de Less is More uitdaging van deze week is gebaseerd op de schets die je daar mag volgen. Uiteraard met veel wit op de kaart, tenslotte is less is more.
Ik heb gekozen voor de golvenstempel uit de Work of Art, het eendje uit de Something for baby, en de tekst uit de Teddy Train set.
Het eendje heb ik door middel van een klein gleufje in het water te snijden ertussen gestoken zodat het lijkt of hij daardwerkelijk in het water dobbert. De spetters komen uit de Oh, whale stempelset.


13 opmerkingen:

  1. oh leuk, super slim om de stempel als golven te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden !
    Inderdaad Less is More !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a real sweetie Ankie, perfect for a little one!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuke en CaS-kaart voor 'n baby! Leuk dat ie niet te cute is! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable take on our sketch Ankie, lovely CAS creation!
    Thank you for joining us
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So perfect and delightful Ankie, a fantastic take on the sketch and thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable!!!!! Love the "waves" on here. A sweet, sweet and cute card.
    Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pure cuteness, love your little waves and splashes.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen