Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 9 september 2015

Huwelijk of huwelijksjubileum kaartje

Dat is het thema van de Scr@ap-Cards challenge. Ik heb gebruik gemaakt van een kant en klare parelswirl die ik nog had liggen. Dat was de basis van mijn kaartje en daar ben verder aan gaan bouwen totdat ik dit resultaat had. Beetje zoet misschien met al dat roze maar voor een huwelijkskaart mag dat volgens mij wel.


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en helemaal niet te zoet hoor juist heel passend voor een trouwkaart vooral de stempel met love vind ik schitterend!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en helemaal niet te zoet hoor juist heel passend voor een trouwkaart vooral de stempel met love vind ik schitterend!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, en niet te zoet !
    Ik kan nooit zoveel met die kant en klare swirls, maar
    jij hebt er een mooi geheel mee gemaakt met de gestempelde
    bloemen !
    Super !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ankie wat een mooie, vrolijke trouw/jubileumkaart! Heel mooie kleuren, mooie bloemen, mooie parelswirl en de streep met het woord 'love' erin is een heel leuke touch :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie
    Wat is die stempel met het woord love erin mooi, het is een schitterende kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge Ankie. Doordat je kleine hartjes en heel subtiel "love" op je kaartje verwerkt hebt, kan hij inderdaad als trouwkaart verstuurd worden.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen