Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 september 2015

Een nieuwe versie van de Liftchallenge

Vorige week had ik een kaartje gemaakt voor de Liftchallenge maar de spelregels niet goed genoeg gelezen. Het ging om het gebruik van driehoekjes op je kaart maar het mochten geen vlaggetjes of banners zijn. En dat laatste had ik niet geregistreerd dus werd mijn kaart op voorhand gediskwalificeerd van deelname. Maar dat liet ik niet op me zitten dus ik heb een nieuwe kaart gemaakt. Dit keer met dezelfde driehoeks stempeltjes maar in andere kleuren. En ik heb een ballon gestempeld. Hopelijk mag deze wel meedoen :-)


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je nog een kaartje maakte en ja hoor, deze voldoet helemaal aan de challenge "eisen". Mooi en feestelijk is je kaart met deze leuke achtergrondstempel en de ballon. Dank je wel voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt het helemaal goed ;) te gek kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke vrolijke liftkaart, heel leuk met die gekleurde driehoekjes en ballon.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke vrolijke liftkaart, heel leuk met die gekleurde driehoekjes en ballon.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn we streng he ;-)
    Maar wat leuk dat je er nogmaals voor bent gaan zitten, en wat een leuke kaart is het geworden! Dank je wel Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen