Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 24 april 2015

Hartelijk gefeliciteerd

Mijn kaartje vanmiddag is een combi van een kaartje nodig hebben voor de SU-per challenge maar ook om een echtpaar hier uit het appartementencomplex te feliciteren. Zij hebben vanochtend beiden een lintje gekregen namens de koning en zijn nu ridder in de orde van Oranje Nassau. Tjonge wat zullen deze mensen zich vereerd voelen ... Zij krijgen dus dit kaartje.

De uitdaging van de Su-per challenge is een kleurenuitdaging. En natuurlijk zo rond alle festiviteiten de komende week in de kleuren van de Nederlandse vlag. Ik heb een kaartje gemaakt met de volgende stempelsets:
- Dictionary
- Gorgeous Crunch
- Four Feathers

De inktkleuren:
- Real Red
- Whisper White
- Night of Navy.

En vanwege het de ridders in de orde van Oranje Nassau ook een ietsiepietsie Pumpkin Pie. Tenslotte hoort bij de Nederlandse vlag ook een oranje wimpel.




6 opmerkingen:

  1. Dit is een superleuke kaart om het echtpaar te feliciteren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ankie. Dank je wel voor het mee doen met de SU-per Challenge. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echtpaar in het zonnetje. Leuk. Ze waren vast blij met je kaart. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk, Ankie. Dank je wel voor het meedoen bij SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen