Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 21 januari 2015

Stippen en strepen

Dat is het thema van deze keer bij Cards en Scrap Challenge. Een leuke uitdaging. De strepen zie je op het designpapier van SU, de stippen heb ik gestempeld (de eerste twee keer direct van het inktpad op het kaartje, daarna eerst een keer afgestempeld op een kladje, vervolgens twee keer afgestempeld en zo verder tot het kaartje vol was. Zo krijg je een mooi kleurverloop)
Vervolgens met de Balloon Bash een tekst gestempeld en voor de afwerking een stukje twine en twee glitters.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Ankie!! Mooie gedaan met de stippen!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Ankie.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi strak kaartje, daar hou ik wel van.
    Gezellig en leuk dat je weer meedoet met C&S.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk en vrolijk kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen