Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 10 januari 2015

Challenge time !! - het tweede kaartje

Dit kaartje is voor de bijdrage aan Less is More. Een enkellaags kaartje deze keer en het thema is een nieuw begin.
Ik heb gekozen voor een nieuw begin van twee mensen die hun leven met elkaar willen gaan delen als man en vrouw.


Mocht je denken: wat is dat dingetje onderaan de kaart? Dat is een klein standaardje om de kaart dicht te houden. Ik heb nl. het hartje uitgestanst en Mr. en Mrs. aan de binnenkant van de kaart gestempeld. Maar met gewoon neerzetten en fotograferen leek het net of de tekst binnenin de kaart scheef stond. Vandaar dat ik iets heb gezocht om de kaart even "vast te houden" om een goede foto te krijgen.

7 opmerkingen:

  1. Gaaf idee! Toch ruim diepte en toch eenlaags; slim! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en orgineel kaartje. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superb one layer card design ! Happy New Year !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great take on the challenge Ankie! Super stamping.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super take on the challenge Ankie and a great CAS card
    Thanks for taking part
    Sarah
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ankie what a fab design and card!
    Thank you for taking part at Less is More this week
    Anne
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen