Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 29 november 2014

LIM: Congratulations - challenge number 200

De Less is More uitdaging van vandaag is meteen de 200ste! Dat verdiend natuurlijk een mooi kaartje. Eigenlijk een bloemetje maar dat heb ik symbolisch op de kaart verwerkt. De kaart heb ik gemaakt n.a.v. de Liftchallenge van de afgelopen week. Dus daar wil ik deze kaart als tweede bijdrage ook mee laten doen.


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi ontwerp; strak en warm! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook heel erg mooi, Ankie! Prachtige strakke vormgeving. Fijn dat je zo enthousiast meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty card and beautiful choice of colours Ankie! Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola Ankie, gorgeous card! so elegant colours and great design, i like the flowers, good work.
    Hugs from Palma and have a nice weeek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Ankie, I love the colour combination!
    With many thanks for your continued support of our challenges... we really appreciated it!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en CAS uitgevoerd. Less is more, schreef je dat al niet? In dit geval zeker waar. Erg mooie lift, dank j ewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super card Ankie, love your colours.
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ankie what a beautiful creation, love the colours!
    Thanks so much for joining our 200th Challenge at Less is More
    Anne
    LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card Ankie and loving your colour choice
    Thanks so much for joining our special 200th challenge this week and sharing your card with us.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card Ankie, I love the colours and those pretty flowers too ;) Viv xx
    Guest LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en voor deze kaart geldt zeker: less is more! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen