Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 26 november 2014

Eén kaart: twee uitdagingen.

Het kaartje dat ik nu laat zien is gemaakt voor het SU-per challengeblog aan de hand van de schets die gevolgd moest worden.
Echter afgelopen dinsdag kwam bij Cards en Scrap ook een uitdaging voorbij en daar werd gevraagd om iets te verwerken op je kaart dat vliegt. En laten nu net op het kaartje dat ik al gemaakt had vlinders zitten, dus (om in de term van C&S te blijven) sloeg ik twee vliegen in één klap.


9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie, rustige kaart is het geworden! Erg leuk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart .
    Lief in deze kleurtje.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukkkk in al z'n eenvoud Ankie!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje Ankie!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Ik zie ze in ieder geval vliegen! ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging 'Ik zie ze vliegen' bij C&S Ankie , bedankt voor het mee doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen