Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 30 september 2014

Happy anniversary

Is -ie niet cute?  Ik had dit afdrukje al een poosje liggen maar had er nog niets mee gedaan. Totdat ik in mijn vakantie (ik had mijn afdrukjes en copics mee) ineens een idee had. Later thuis heb ik er dit kaartje mee gemaakt waarbij de dots op de achtergrond heb gestempeld mbv de watercoloring techniek. Voor een ....jarige trouwdag. Enig toch?
Ik zag trouwens bij Cards en Scrap dat de uitdaging een eenlaagskaart is. Volgens mij past deze hier precies bij, dus die ik graag mee laten doen daar.


6 opmerkingen:

  1. Dat is tie zeker!!wat een schattig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een cute kaartje en mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet met cards en scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje.

    Gezellig dat je weer meedoet met onze uitdaging.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en het plaatje is inderdaad erg leuk.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen