Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 2 augustus 2014

Happy birthday Sarah

Vandaag is het de verjaardag van Sarah van Less is More. De uitdaging deze keer daar is een kleurenuitdaging en dit zijn de kleuren die ze vragen:


color sip

En daar heb ik dit kaartje van gemaakt:


Inktkleuren: Tempting Turkoois, Summer Sun, Green Galore en Sahara Sand.

11 opmerkingen:

  1. Fab butterflies in their own colour splashes !! Great design for your LIM card !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Lekker een beetje grunge en toch heerlijk CaS! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love those splashes with the butterflies fab card xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How clever! I love your butterflies and splashes of color!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is simply fabulous Ankie!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ankie, this is beautiful, elegant and perfect colour use
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ankie this is so stylish, love it!
    Thanks so much for joining LIM this week
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen