Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 14 januari 2014

Traktaties i.v.m. de geboorte van onze kleindochters

Hoi, daar ben ik weer even.
Om ook op mijn werk de vreugde van de twee geboren kleindochters te delen heb ik wat leuke dingetjes uitgedeeld. Ik heb met een malletje van Joy babyschoentjes uitgestanst en gemaakt en vervolgens gezellige chocoladebabietjes gekocht en verpakt in een cellofaanzakje in de schoentjes gedaan. Dit werd erg leuk ontvangen door mijn collega's.


Ik heb er twintig gemaakt maar het lukte niet om ze allemaal tegelijk op de foto te krijgen. Hieronder zie je een close-up van zo'n schoentje.


9 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd.
    Wat een super leuke traktatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat en wat een leuke schoentjes heb je gemaakt...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een verschrikkelijk leuke traktatie.
    erg lief
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je echt geweldig gedaan Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mooi. Kan me voorstellen dat ze daar blij mee waren.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig Ankie!!! Met recht een hele trotse oma!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De schoentjes zien er prachtig uit.Leuk idee om ze aan je collega's te geven.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat het prima gelukt is met het maken van de schoentjes.
    Ziet er heel gezellig uit zo.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Henriëtte, ook nog voor je tips. Zij hebben zeker bijgedragen aan dit resultaat. Maar de eerste tien heb ik wel heel erg zitten tobben om het goed voor elkaar te krijgen, maar ineens had ik de slag te pakken en ging het gesmeerd

      Verwijderen