Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 2 januari 2014

Spelen met papier

De DWYT bijdrage voor de schets die ons DT lid Helma maakte:



Een kaartje met een afdrukje van Mo Manning, ingekleurd met copics. Dat is lang geleden hè? Maar ja ik doe op het ogenblik heel veel met SU maar toch blijft dat inkleuren ook wel trekken hoor. Ik heb al verschillende ingekleurde plaatjes klaar liggen maar nog verwerkt. Die komen binnenkort vast wel voorbij. Ik heb diverse restantjes papier gebruikt, en afgewerkt met toch weer wat SU producten zoals de walvis, het sterretje en ankertje en visje.

4 opmerkingen: